Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w regulaminowym czasie przewoźnika, tj. 24-28 godzin od nadania. Zazwyczaj paczka dociera następnego dnia roboczego po nadaniu paczki z naszego magazynu.
Gwarancja nadania tego samego dnia: produktów dostępnych w magazynie, dla zamówień złożonych do godz. 11:30 w dni robocze
*W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, zamówienie wysyłamy po zaksięgowaniu się płatności w banku – następnego dnia roboczego.
Kontakt z obsługą klienta: Jeśli chcesz zapytać o koszt wysyłki i czas dostawy, chcesz poznać nasze sugestie dotyczące wyboru dostawy, lub masz jakiekolwiek inne wątpliwości – skontaktuj się z nami:
Koszt wysyłki i czas dostawy w sklepie internetowym RodzinneSkarby.pl:
DARMOWA DOSTAWA: Dla zamówień opłaconych z góry, o wartości powyżej 250 zł, wybranymi formami dostawy: In Post Paczkomat, Punkt odbioru DPD Pickup, Kurier GLS, Orlen Paczka. Darmowa dostawa powyżej 250 zł nie obejmuje opcji płatności za pobraniem – ta forma jest zawsze płatna, niezależnie od wartości zamówienia.
Orlen paczka: 12,000+ punktów odbioru w całej Polsce, Automaty paczkowe, stacje paliw ORLEN oraz punkty partnerskie – 9,90 zł (GRATIS dla zamówień powyżej 250 zł)
Punkty odbioru GLS(+ 7000 punktów odbioru m.in Lidl, Auchan, Delikatesy Centrum, Żabka, Shell i inne) oraz automaty paczkowe 24/7 – 12,10 zł (GRATIS dla zamówień powyżej 250 zł)
Kurier GLS – 13,70 zł (GRATIS dla zamówień powyżej 250 zł)
Kurier GLS za pobraniem – 16,70 zł
In Post Paczkomat – 13,20 zł (GRATIS dla zamówień powyżej 250 zł) Kurier InPost – 15,80 zł Kurier InPost za pobraniem – 18,90 zł
Przesyłka kurierska DPD – 15,99 zł Punkt odbioru DPD Pickup – 12,79 zł (GRATIS dla zamówień powyżej 250 zł) Kurier DPD za pobraniem – 20,99 zł
Przesyłka kurierska DPD na SOBOTĘ – 36 zł
Kurier DHL – 17 zł Punkt odbioru DHL – 14,50 zł
CZAS DOSTAWY
Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w regulaminowym czasie przewoźnika, tj. 24-28 godzin od nadania. Zazwyczaj paczka dociera następnego dnia roboczego po nadaniu paczki z naszego magazynu.
Gwarancja wysyłki tego samego dnia: produktów dostępnych w magazynie, dla zamówień złożonych do godz. 11:30 w dni robocze
*W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, zamówienie wysyłamy po zaksięgowaniu się płatności w banku – następnego dnia roboczego.
PayPo: Zapłać za otrzymany towar za 30 dni, bez dodatkowych kosztów – w płatnościach w koszyku wybierz opcję PayPo – kup teraz, zapłać później, by produkt otrzymać natychmiast, a zapłacić za niego dopiero za 30 dni! Bez żadnych dodatkowych kosztów.
Ponadto oferujemy dostawy kurierskie zagraniczne od 50 zł na terenie Unii Europejskiej – zamówienie należy złożyć mailowo lub telefonicznie, konsultant musi indywidualnie ustalić koszt dostawy do danego kraju. Poinformujemy Cię o sumie do zapłaty, którą należy uiścić przelewem tradycyjnym w PLN.
Kontakt z obsługą klienta: Jeśli chcesz zapytać o koszt wysyłki i czas dostawy, chcesz poznać nasze sugestie dotyczące wyboru dostawy, lub masz jakiekolwiek inne wątpliwości – skontaktuj się z nami:
Po spakowaniu twojego zamówienia, otrzymasz od nas wiadomość mailową o jego zrealizowaniu. Oznacza to, że paczka czeka na odbiór przez kuriera i niebawem ruszy w drogę do Ciebie. 🙂 W treści maila znajdziesz link do śledzenia paczki. Kliknij w niego by sprawdzić, co dzieje się z paczką. Jeśli czekasz na paczkę dłużej niż 1 dzień roboczy po otrzymaniu maila o jej spakowaniu, warto sprawdzić, co dzieje się z paczką.
Złożyłeś zamówienie, a nie dostałeś maila potwierdzającego?
Być może zrobiłeś “literówkę” podając mail podczas składania zamówienia. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta: Biuro@rodzinneskarby.pl lub pod nr 723-232-320 (pon-pt. w godz. 8:30-15:30) – naprawimy to 🙂
Kod rabatowy wpisuje się w koszyku. Tam, pod zdjęciami produktów i ich nazwami znajdziesz sekcję: “Masz kupon? Kliknij tutaj”. Kliknij zgodnie z informacją w to pole, a następnie w okienko “kod kuponu”. Wystarczy wpisać otrzymany kod w odpowiednie pole, następnie kliknąć: DODAJ KUPON. System naliczy rabat i wyświetli informację: KUPON ZOSTAŁ POMYŚLNIE UŻYTY. W podsumowaniu koszyka zobaczysz także pod kwotą nazwę kuponu oraz zminusowaną wartość, która odzwierciedla obniżkę wynikającą z kuponu.
Tak, darmowy odbiór osobisty zamówienia jest możliwy. Wybierz tę opcję podczas składania zamówienia. Opcję tę możesz wybrać tylko i wyłącznie decydując się na opłacenie zamówienia z góry (nie przyjmujemy zapłaty za zamówienie na miejscu).
Adres odbioru: Połczyńska 89, 01-301 Warszawa.
Jeśli wybierzesz odbiór osobisty, drogą mailową poinformujemy Cię, że produkty są gotowe do odbioru.
Zadzwoń, gdy będziesz pod wskazanym adresem – przekażemy Ci zamówienie na zewnątrz budynku (zakaz wchodzenia do budynku osobom nieupoważnionym).
Tak, jeśli jesteś zainteresowany wysyłką za granicę zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta 723-232-320 lub napisz e-mail na adres biuro@rodzinneskarby.pl , aby dowiedzieć się więcej.
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (o tym poinformujemy Cię mailowo). W celu wprowadzenia zmian w zamówieniu jak najszybciej skontaktuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta w dni robocze w godz. 8:00-15:00 pod nr: 723 23 23 20.
Jeżeli tak jak my, doceniasz naturalne produkty a dbanie o zdrowie to Twoja pasja, jesteśmy otwarci na współprace płatne jak i
barterowe w celu promowania naszego sklepu i produktów. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych blogerów i influencerów do kontaktu: marketing@jodavita.pl
Możesz także odezwać się w wiadomości prywatnej na naszych social mediach: Facebook, Instagram, Tik Tok: @rodzinneskarby.jodavita
Zamówiłeś paczkę do punktu odbioru i zapomniałeś jej odebrać we wskazanym terminie?
Gdy wróci do nas, otrzymasz maila z instrukcją dalszego postępowania – należy ponownie opłacić koszt przesyłki (szczegóły w mailu).
Nie odebrałeś paczki, bo nie dostałeś kodu odbioru?
Prawdopodobnie wpisałeś zły numer telefonu podczas składania zamówienia. W przypadku chęci ponownego nadania paczki do Ciebie, koniecznie skontaktuj się z obsługą klienta, by podać prawidłowy numer telefonu – inaczej ponownie nie będziesz mógł odebrać paczki.
Nieodebrane zamówienie za pobraniem
W tej sytuacji, paczka wróci do nas, a Ty otrzymasz maila z tą informacją i prośbą o uregulowanie kosztu nadania. Zgodnie z umową zobowiązałeś się do odebrania paczki i zapłaty kurierowi wskazanej kwoty, obejmującej ceny produktów jak i nadania. Nieodebranie paczki jest niewywiązaniem się z umowy, co skutkowało opłaceniem przez nas pierwotnego nadania, jak i powrotu paczki do nas, stąd nasz mail z prośbą o uregulowanie ww. kosztów.
Jeśli jesteś zainteresowany ponownym doręczeniem paczki, musisz złożyć nowe zamówienie z odpowiednią opcją płatności i dostawy, to które wróciło zostanie automatycznie anulowane.
Nie, jako www.RodzinneSkarby.pl nie posiadamy sklepu stacjonarnego, a jedynie magazyn, z którego nadajemy paczki i przekazujemy odbiory osobiste. Zrób zakupy w naszym sklepie internetowym, opłacić je z góry i wybierz opcję odbioru osobistego(patrz pytanie: Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?)
Masz jakieś pytania?
Wypełnij formularz i go do nas wyślij, odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe!
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.